still alive.



jag överlevde.
lisa satt och klappade mig på benet under tiden de höll på.
tack, gumman!

tandläkare och -sköterska var så förstående och snälla, precis som förra gången.

jag har haft typ tjugo saker i munnen i tjugofem minuter, känns det som.
blås, dammsugar-sug, sköljgrej, borr/puts/slip, bomull i kinden (så jag hade lust att köra en funny bunny heter jag...), spegel...
det känns som om min högra kind är störra än den vänstra nu.

men det gjorde inte ont alls.
det vara bara obehagligt.

så nu har jag borrat för första gången i mitt liv!
då kan jag bocka av det från saker att göra innan jag dör.

nu är det lunch snart och sen ska jag försöka få någonstans att sitta på universitetet fram till klockan sexton när det är premiär för tv campus nya avsnitt, i vilket jag figurerar i en korvätartävling. haha. vet inte om jag vill se. hehe.

Kommentarer
Postat av: sandra

usch för tandläkare!

sen måste dom alltid hålla på och snacka medan man har munnen full av verktyg och man ändå inte kan svara. fast det värsta måste ändå vara när man ska betala =)

Postat av: lotta

re: sandra:

Mm. Men min tandläkare är trevlig (och ganska snygg) :P Och tandsköterskan är jättetrevlig. De förstår att man kan vara rädd. De frågar mig faktiskt ingenting under tiden, bara typ: Går det bra? Så jag bara kan nicka eller skaka på huvudet :P Och med betalning så har jag försäkring/abonnemang nu och betalar 90 kr/mån och då ingår allting :D

2010-04-22 @ 21:23:00
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Åååh det måste ses!!!! :D

2010-04-25 @ 15:24:18
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: annieellen:

Haha, enjoy :D

2010-04-26 @ 09:49:24
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback