plugg (as usual).



igår gick det riktigt, riktigt bra att plugga.
jag kom någonstans, det var intressant, jag lärde mig mycket.

jag har fortfarande mycket kvar.
semesterlagen ska enligt rykten inte vara den lättaste att sätta sig in i.
sen är det föräldraledighet och sjukskrivning och vård av barn och dylikt, som det ska skrivas om.
idag har jag hela dagen på mig (minus någon halvtimme vid lunch).
imorgon halva dagen.
torsdag på kvällen om jag orkar.
fredag hela dagen.


det kan gå.
jag säger inte att det ska gå, för det tror jag inte.
men det kan gå.
så länge jag bara är i princip klar med den här delen kommer rapporten gå relativt fort att slänga ihop under hösten emellan det andra.

nu hoppas jag på att dagens plugg flyter på lika bra som gårdagens.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback