service.



började morgonen med kaffe, mackor, julkalendern och bumbibjörnarna.
min härliga morgon avbröts med att jag fick ett sms från tele2 om att jag förbrukat över nittio procent av min datatrafik på telefonen.
lite lätt panik...

att förbruka 1 gb en månad är nog inga problem så jag tänkte att det måste ju ligga på den fakturan som jag snart ska betala, antingen att sms:et kom försent eller att fakturan inte registrerats än. jag tyckte inte att jag kunde ha förbrukat närmare 1 gb på två dagar men man vet aldrig... något hade kanske hade varit på utan att jag märkt det och dragit trafik.

telefonkö strax efter nio:nollnoll en lördagsmorgon alltså.
väntetiden uppgavs till maximalt tio minuter men jag kanske väntaden femton.
det var i alla fall bättre än
sist.
creds!

mer creds ska ges till tele2 nu.
tydligen är jag en utav de som drabbats av felaktigt skickade sms och förbrukningen inte stämmer på mitt tele2 på deras hemsida.
puh! jag var safe.

då får jag en julklapp! bara sådär!

jag ville bara ringa och höra om något var fel. eller om jag behövde uppgradera mitt surfpaket (fast jag har inte råd med det dessvärre).
men då säger den trevliga tjejen jag talar med att jag som kompensation för att felaktiga sms har gått ut är att jag får 5 gb extra denna månad - helt gratis!

just nu tycker jag väldigt bra om tele2.
tack!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback