åh, vad roligt!



åh, vad roligt det var att föreläsa!
cirka tjugo personer där och lyssnade.
alla var tysta och antecknade febrilt och sedan ställdes det många frågor och det diskuterades en hel del om jämställdhetsarbete i olika organisationer.
verkligen jättekul!
sådant här vill jag göra mer ofta - gärna jämt!
jag fick en jättefin godisskål också - det var gulligt, tycker jag.
elin var där och lyssnade på mig också, som lite moraliskt stöd - tack!


efter föreläsningen var det sektionsrummet med lisa som gällde.
nu ska jag äta lunch och sen förbereda opponeringen imorgon.
usch.
är livrädd för examinatorn.

Kommentarer
Postat av: Elin

Föreläsningen var intressant och du var så duktig så! Jag är stolt över dig! :)

2010-02-10 @ 20:34:49
Postat av: snuffsan

Åh synd att jag missa det, kul att det gick så bra <3

Postat av: lotta

re: Elin:

Tack, gumman :D



re: snuffsan:

Jag kanske får göra fler gånger :) Hoppas jag i alla fall ;)

2010-02-11 @ 01:01:53
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback