dumma blogg.se # 2.



jag får fortfarande inte kommentera vännernas bloggar och det suger.
så nu tar jag det här istället (för er som har blogg.se):


anakin sir talk-a-lot: du är gorgeous i håret, darling!

liindiss
: tack för tipset om hoffmaestro - underbar musik som spinner på min spotify just nu!

moster b.
: grattis i efterskott, gumman! synd att du hade festen precis den helgen jag inte var hemma. men det kommer fler gånger - ni ser ut att ha haft roligt på bilderna i alla fall!

sid
: lycka till med flytten, gumman!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha va rolig du är, Lotta=)

Postat av: anakin sir talk-a-lot

söt..sötare.. lotta :) <3

även fan va kul det kommer bli på tjälis. wiiiiiii.

/pepparn

2010-03-01 @ 22:19:50
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: Linda:

Ja, måste man så måste man :)



re: anakin sir talk-a-lot:

Yeah! Jag peppar redan :D Men först EWG :D

2010-03-01 @ 23:06:06
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback