genrep.



idag är det genrep inför akademiska årshögtiden all day long.
ska åka in till stan vid elva med lisa, sid och linnea.
luncha på east west sushi.
sen kör fanborgen repetition (vi) medan de andra gör annat, från klockan halv ett och fram.
vid klockan tre är det genrep för alla tillsammans.
hemma cirka sjutton/arton.

jag ska gå längst fram i processionens ena led med svenska flaggan!



förresten sov jag lite för länge idag. jag hade tänkt hinna med lite plugg.
eller plugg och plugg. förbereda föreläsningen jag ska hålla i, för cirka trettio psykologstudenter som läser sin åttonde termin, på onsdag. det kommer bli jättekul! äntligen får jag göra något jag vill prova på (och säkerligen älskar): föreläsa!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad ska du föreläsa om?

2010-02-08 @ 18:29:28
Postat av: lotta

re: Elina:

Min uppsats, det vill säga jämställdhetsarbetet vid Örebro universitet :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback