inte nu (igen)!



tror jag börjar bli sjuk.
känner mig rosslig och krasslig i halsen.
snorar igen.
tröttheten är ett faktum.

men förhoppningsvis är det bara så att jag är trött.
inte att jag håller på att bli sjuk.

jag har inte tid att bli sjuk nu!
1. håller i föreläsning imorgon
2. är opponent och respondent på torsdag
3. examinationsuppgift ska lämnas in på fredag (vilket innebär långa nätter nu innan helgen)
4. på fredag vid lunchtid drar vi till halmstad för att delta på
hjärtslaget - det vill jag ju inte missa!

nu ska jag äta lite lunch - fick biff, sås och rödkål av ronya igår kväll. tror det är mycket gott! hade dock ingen potatis hemma, men hoppas ris smakar gott till också.

efter lunchen off to uni för att skriva ut min uppsats, den jag ska opponera på, föreläsningsanteckningarna till imorgon samt protokollet från samvetets sektionsmöte förra veckan som jag var sekreterare på.
sen är det föreläsning tretton till sexton.
sen är det fum klockan sjutton, men vet inte om jag hinner. bör nog plugga istället.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback