vart är pedagogiken?



jag gick och lade mig klockan fyra imorse ungefär.
jag har sovit alldeles för lite.
jag har bevittnat för mycket skit från examinatorns sida idag, för att jag ska orka med min egna opponering.
men jag måste.
elin och lisa följer med som stöd. tack, tjejer!

det är skillnad på kritik och konstruktiv kritik.
så det så.

misstänker att det kommer resultera i ett besök hos handledaren, programansvarig och sen studentkåren om min opponering ska bli likadan som den jag föut bevittnade. och/eller om den efter mig blir sådan. och/eller om den innan mig var sådan.
det känns inte kul.
inte kul alls.
faktiskt.

Kommentarer
Postat av: bloggium

hejsan!



En blogg med drag i verkar du ha! bra och trevlig läsning.

Du verkar vara en aktiv bloggerska och vill därmed bjuda in dig på vårt nyöppnade bloggforum

http://www.bloggium.com sidan är ett forum för folk med bloggar som vill öka sitt läsarantal samt

lära sig att tjäna bra med pengar på sin blogg.

Välkommen in!

2010-02-14 @ 17:27:21
URL: http://www.bloggium.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback