minusgrader.



det blev en promenadtvå och en halv timme, samt ett kort stopp på willys, tillsammans med lisa och erika.
det är riktigt kallt ute, man får inte stå still speciellt länge.
mina tår är fortfarande stelfrusna, men kinderna har börjat tina i alla fall.

nu ska det stekas pannkakor!
sen ska dem ätas till sex and the city.
sen blir det en varm dusch, på med myskläder och duntofflor.
sen ska jag väl skriva klart den förbannade kompletteringsuppgiften en gång för alla - inte mycket kvar.

Kommentarer
Postat av: sandra

vad fin bloggen har gått och blivit! och jäkligt somrig bild!



kallt är det just nu ja. fast härligt med all snö.

Postat av: lotta

re: sandra:

Tackar :) Funderar på vad jag ska göra med allt annat bara... Om jag ska byta färg eller så - får se vad som händer och fötter :P Bilden är från Mallis i augusti, så då blir det somrigt ;)

2010-01-06 @ 20:17:39
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback