mörbultad.



helt stel i kroppen efter vistelsen på gustavsvik igår.
blåmärken lite här och var (värst på vänstra höften och min vänstra fot).
blödde gjorde jag igår ockå efter att lisa, av misstag såklart, lyckats smasha min fot mot bassänggolvet i värsta fallet i forsen. det är blåmärken runt om också och jag går lite som en invalido (igen... är det inte vänsterknät ska det väl vara vänsterfoten). väldigt öm, helt enkelt.

men det var en underbar dag!
barn på nytt!
har inte skrattat och haft så kul på länge.
ett härligt gäng var vi; jakob, ronald, jag, lisa, erika, linnea, elin och mumin.
och sen som en överraskning kom majk och bettan också.
och damn vad vi åkte och lekte!
bajskorv i avloppsrutschkanan var vi också - min favorit, haha.

efter att ha badat i nästan tre timmar begav vi oss mot klarstens där vi bjöds på mycket god mat (ronald var kock) och sedan tillbringade vi totalt nästan åtta timmar i jakobs säng (det låter värre än vad det var): jag, lisa, erika och jakob - vi såg på diverse filmer och annat - och sov såklart... helt döda efter denna monsterdag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bästa helgen!! Måste göras om snart

2010-01-10 @ 17:31:40
Postat av: lotta

re: Lisa:

OJA! Men vi väntar en månad, va? Så såren hinner läka och blåmärkena hinner gå bort... ;P

Postat av: Elin

Tänkte ta med Danne och Tången dit, så boka in Gustavsvik sista helgen i januari :P

2010-01-10 @ 19:43:18
Postat av: lotta

re: Elin:

Får se hur det blir med det :) Ska hålla det lite öppet.

2010-01-11 @ 00:24:26
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback