päron på besök!



bloggen kommer nog vila lite över helgen, för mamma och pappa är på ingång till närkeslätten.
de kommer nog om en timme, beroende på hur väglaget är.

jag kan meddela att min uppsats är godkänd av handledaren (med en del kompletteringar, men de kommer jag nog fixa till på fredag). så jävla skönt.
sen är det bara att hoppas på att examinatorn släpper igenom den också...



caroline: posta en kommentar med din mailadress (det är bara jag som ser den ändå) så kan vi ta diskussionen över mail istället, så slipper jag skriva allting om utbildningen här i bloggen (inte så intressant för andra att läsa kanske)!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tusen tack för hjälpen :)

Postat av: snuffsan

Grattis Gumman! tror jag sa det igår men kul att du fått uppsatsen (typ) klar ;)

2010-01-23 @ 16:32:28
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/
Postat av: lotta

re: snuffsan:

haha, tack! det sa du i fredags ;)

2010-01-25 @ 08:36:44
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback