när man är i telefonkö har man tid.



medan jag väntar i telefonkö kan jag ju bara berätta att jag har världen sötaste lillasyster som i torsdags, "bara för att hon kände för det", kom hem med en present till mig!

hon hade köpt en ljusrosa klocka med strass från ur & penn (fick en jet set-klocka av brorsan i julklapp, en svart - detta är ur & penn's egna variant av den klockan - underbart fin!).

jag kan även passa på att berätta att jag fyndade två par skor på monki efter jobbet idag för det totala priset av tvåhundrafyrtio riksdaler.
mycket bra!
- ett par tygskor med åttiotalsmönster, vita i botten, för nittio kronor. köpte rosa skosnören till på stadium också.
- ett par gladiatorsandaler, svarta. lite rejälare än de jag hade och dessutom är de hela bak (mina tidigare jag använt nu var aldrig "hela" bak och nu är dessutom det lilla bakstycket som fanns trasigt så de är jobbiga att gå i. måste spänna foten hela tiden).

yaaay!
tio till femton minuter.
det går framåt.

Kommentarer
Postat av: sandra

åh! jag hittade skitfina sandaler på monki, vita. (fanns i lila och blått tror jag också) men såklart fanns dom inte i min storlek, sååå typiskt.

Postat av: carro

Men lotta inte ska du behöva ringa till tele2s kundtjänst och sitta där i telefonkö bara för att du saknar mig ;)

2010-07-02 @ 22:57:53
Postat av: lotta

re: sandra:

Typiskt... Jag brukar ha tur. Ligger emellan stl 40-41 och kan oftast ha båda storlekarna (har 40 på längden men 41 i bredd så beror lite på hur skorna ser ut) och de storlekarna brukar oftast finnas kvar :)



re: carro:

Haha :P Men nu har du ju löst telefonkö-problemet åt mig :D Och så fick jag ju träffa dig igår så saknaden har avstannat lite ;)

2010-07-04 @ 23:11:05
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback