sol, plugg & utflykt.



jag funderar på om jag ska skippa skrivandet framför datorn idag och lägga mig på en filt i solen istället och bara läsa arbetsrätten.
borde ju passa på att njuta av vädret innan jag börjar jobba.
nio veckor på kontor med ac bättrar inte direkt på brännan.
är det inte fint väder på helgerna så är det liksom kört att få färg i sommar. precis som förra sommaren men då avslutades ju sommaren med mallis. det var nice.
i år finns inte riktigt pengarna för att sticka utomlands med tanke på att jag fick panikköpa dator för ett tag sedan. skyldig pappsen dryga tiotusen.

ikväll åker i alla fall tjejligan (jag, lisa, erika, linnea och hunden doddo) på en lite kvällsutflykt. den sista innan jag och lisa drar iväg för sommaren till linkan respektive hufvudstaden.
mys med utflykt.
det blir
kvismaren igen.

Kommentarer
Postat av: sandra

du har iallafall ac på ditt jobb! har inte jag, dödsvarmt!!!

du får väl i värsta fall sola solarium och smörja brun utan sol. inte lika skoj kanske...

Postat av: lotta

re: sandra:

Nej, tack och lov för AC! Däremot blir det nästan för kallt ibland. Får värmechock när man går ut för man måste ha kofta på sig inomhus :P Ja, får nog bli solarium och brun utan sol i sommar. Inte kul men vill ju inte vara likblek :P

2010-06-08 @ 15:43:52
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback