bye, bye for now.



min dator har tagit livet av sig.
den går inte ens att starta i felsäkert läge.
något virus som tog sig in igår och dödade den.
ajaj.
ska till christer ikväll och hoppas innerligt att han kan rädda den.
eller åtminstone alla filer på den som jag inte säkerthetskopierat till min externa hårddisk ännu.
hoppas. hoppas. hoppas.

i värsta (kanske bästa?) fall får det bli en ny dator.
passa på att utnyttja multitech som student också.
mina grannar dessutom.

men bara filerna kan räddas så är jag nöjd.
please. please. please.

det är grymt irriterande.
gästlistan inför lördag med vilka som har och inte har betalat, vilka som har allergi och inte, och massa annat inför festen ligger på datorn och ingen annanstans.
morr. morr. morr.

så är det dålig aktivitet här så vet ni varför.
just nu sitter jag hemma hos elin.

utan min dator känner jag mig naken, rädd, exposed.

Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad pissigt. veeet hur det känns! hoppas filerna inte är helt förlrade.

Postat av: anakin sir talk-a-lot

tack för en supertrevlig fääst igår hjärtat.

känns jättekul att man fick komma men drygt att man kände sig halvt tvungen att gå så tidigt för att vår lärare bestämt sig för att ett PM som ska in måndag kl 10 är en bra sak.. wääääh [särskilt när framförhållning och jag aldrig riktigt passat ihop].



även.. gotta löve maria montezami (stava) <3

2010-03-21 @ 12:29:35
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: sandra

oj. eftersom du inte skrivit sen datorn gick sönder antar jag att den icke är lagad ännu =(

2010-03-23 @ 20:52:04
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: lotta

re: sandra:

Nope, den är inte fixad. Vet inte ens om den går att fixa. Men filerna är räddade :D Yeah! Så får jag se om hårddisken går att rädda också, så har jag en dator som back-up. Hade ändå funderat på att köpa en ny inför höstens terminsstart - blev bara lite snarare än jag tänkt mig.



re: anakin sir talk-a-lot:

TACK SJÄLV! Grym fest blev det :D Synd att din lärare är så dum att han inte förstår att man vill ha helg som student. Speciellt när det är Lottas födelsedagsfest just den helgen ;)

2010-03-26 @ 00:38:18
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback