underbar söndag + måndag.



en underbar dag igår.
promenad i solen med mamma och pappa ner till wadköping, genom stadsparken och sen lunch på stan.
promenad hem i ett mindre soligt och lite blåsigt väder.
tårta och kaffe med linnea och ronya.
handla på willys.

en helt perfekt söndag med underbara föräldrar!


idag har också varit en härlig dag.
vaknade vid elva. upp till uni för att skriva ut protokoll.
lite skitsnack i samvetets sektionsrum, som vanligt.
kopiera och skriva ut lite stuff inför lördagens festligheter.
hem och planera lördagen.
det kommer bli awsome!

sen slutade erika jobba och jag bjöd över henne på middag och tårta som var kvar.
tv och skitsnack.

nu ska jag ta hand om maten som blev över - storkok korvstroganoff.
blir att frysa in i portionspåsar.
sen ska jag slappa lite framför tv:n och sen lägga mig så jag orkar med plugget imorgon.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback