examen - vad är det liksom?!



jag har panik över ex-jobbet.
jag har panik inför hösten.


och om ekonomin suger nu så är det ingenting mot vad den kommer göra i höst.
utan csn tio veckor som det ser ut nu.
tar jag extrajobb de tio veckorna och arbetar för mycket så får jag betala tillbaka det jag fått för de första tio veckorna.
halleluja.

ingen magisterexamen kan tas som det ser ut nu heller.
väntar i panik på svar från studievägledaren om att få skriva uppsatsen på distans vid lunds universitet istället.
men svara då!
och med tanke på ex-jobbet nu så har jag inte ens min programexamen till sommaren.
presationsångesten kickar in.



just nu vill jag bara vara någonstans och bara vara.
inte tänka på något.
jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: josefin

Hörru Lotta! På nåt vis kommer du lösa det där och examen kommer ordna sig! Och innan du hinner gräva ner dig all för mycket väntar en sommar i Linköping och med mig och Zandrha på Bixia! Zandrha ska tom bo i stan så gravöl efter jobbet typ jämt bör väl kunna ordnas? PUSSINUSS RARING!

2010-05-25 @ 12:22:11
Postat av: lotta

re: josefin:

Åh, vad roligt att Zandrha också kommer tillbaka i sommar! Öl varje dag efter jobbet låter nice. Dessvärre har man inga pengar till det bara...

Postat av: ann vicious

gumsan! det kommer ordna sig. du är så jäkla duktig i allt du företar dig.. men setbacks för man tyvärr ändå ibland.. men du kommer tackla det här.. efter regn kommer solsken.. å svarar studievägledaren negativt gällande distansen via lunds universitet så äre du å jag som börjar snickra på en littan brevbomb kanske? ;) jag håller tummarna för dej!!!! <3

2010-05-25 @ 14:48:28
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: ann vicious:

Tack, gumman! Det löser sig säkert på något sätt men just nu känns det mest bara hopplöst. Inget svar än heller. Om jag inte får svar idag ska jag kräva att få en tid. Annars kanske jag tar det längre. Lektor och Studentkåren - Yeah!

2010-05-25 @ 15:09:07
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Majs

En av mina bästa stöttepelare känner jag behöver en Marie&Bebis-kram! Så här får du en megadunder Marie&Bebis-kram. :) <3

2010-05-25 @ 17:49:20
URL: http://mariewiik.bloggsida.se
Postat av: lotta

re: Majs:

Åh, tack! Precis vad jag behöver! Skulle ha ringt dig idag men har varit för upptagen med att vara arg och ledsen. Slår en signal imorgon istället :)

2010-05-25 @ 21:26:36
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback