it sucks.



svar från studievägledaren angående problematiken inför hösten:

Hej
Ja tyvärr så är kurserna uppsats på avancerad nivå inställda och det finns tyvärr inte någon möjlighet att få göra specialarrangemang. /.../ Det är inte något nytt att kurser kan ställas in p.g.a. för få sökande. Det innebär också att är kursen inställd försöker man inte hitta på lösningar åt vissa studenter utan det gäller samma regler för alla. Jag vet inte om du har möjlighet att hitta någon kurs i sociologi på avancerad nivå på annan studieort. Det är inte roligt att behöva rekommendera våra studenter att vända sig utanför Örebro, men i det här fallet så har jag inte någon annan lösning.



vad göra?
allting går emot mig nu.
jag behöver ett break.
jag vill komma hem och ta det lugnt.
göra ingenting.

jag mår inte bra.

och ute regnar det.
och pengar finns inte.
csn idag. räkningar ska betalas.
sen är det slut på kontot.
direkt liksom.

vårens första breakdown kom nu.
egentligen det första hela detta läsår.

Kommentarer
Postat av: sandra

usch vad jobbigt det låter. hoppas det ordnar sig!!

Postat av: Maria

Håll ut Lotta, snart är det uppehåll från plugg. Så blir det jobb och miljöombyte och förhoppningsvis lite mer casch. Eller? Det var blåbär i bullarna;)

2010-05-25 @ 10:53:13
URL: http://fotogenique007.blogspot.com/
Postat av: lotta

re: sandra:

Tack. Det hoppas jag också.



re: Maria:

Ja, jag behöver det där miljöombytet nu. Och de där pengarna jag tjänar i sommar - de ska betalas tillbaka. Ny dator har inhandlats så den måste betalas av så fort jag fått pengar, för min egen skull.

2010-05-25 @ 11:21:07
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback