ÖS fullmäktige igår.



FUM igår tog sin tid.
vi slutade klockan tjugotre men hade egentligen massa punkter kvar.

det tar tid att välja studentrepresentanter till dryga hundra platser runt om i universitetets alla organ.
det tar tid att gå igenom verksamhetsplan och budget inför kommande verksamhetsår.

och jag har aldrig hört mitt fullständiga namn sägas så många gånger på en och samma kväll...
yrkanderekord?

för övrigt är jag numera förtroendevald som ÖS kårstyrelses sekreterare nästa år.
det är arvoderat.
nice.
pengar!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattilicious till det! :)

2010-05-19 @ 14:03:33
Postat av: lotta

re: Bettan:

Tackar :) Det var mest en impulsgrej (Linnea "prackade" på mig det). Men de behöver ju en sekreterare och det är betalt. Tar en del tid men kan göra småsaker under tiden, så why not liksom? :) Får entlediga mig om jag absolut inte hinner, handlar om kanske 10 h/mån, möte varannan vecka.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback