söndagsplugg.



kom inte upp riktigt lika tidigt idag som igår.
igår var jag på plats på uni strax före halv elva.
idag nästa en timme senare.

jag var vaken vid nio.
satt på sängkanten.
lade mig ner med huvudet på täcket i fotändan och tänkte vila ögonen lite.
mm.
just det.


men det är bara att köra på!
idag är det ju inte lika fint väder ute (regn. regn. regn.) så jag är inte lika bitter över att sitta inne och plugga.
men jag är trött.
och jag vill hem till mitt projekt vid skissblocket.
än så länge ser det bra ut.
får se hur reslutatet blir sen.



underbar kväll på oset igår!

grillade korv i solnedgången.
bilder kommer kanske senare ikväll, har inte tankat över dem till datorn än.

nu: tillbaka till olika typer av anställningsformer.
massa paragrafer, stycken och punkter.
domar, förarbeten och kommentarer.
arbetsrättens underbara värld.


hmmpf.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback