ujujuj.



vilken helg.

fredagen startade med champagnefrukost i stadsparken följt av lunch på saigon. sen var det mösspåtagning och studentsångarnahögströmska gården med snittar och grejer. sen hem och fixa ärtsoppan med lisa och erika. efter det vidare till vinbrännbollen och sen är det suddigt... hehe. partaj på bärseback och publicum i alla fall.
all night long...

blev väckt av erika vid halv ett på lördagen. upp och fixa iordning sig, packa ihop massa grejer. till tybble för att äta pizza och handla lite småsaker på ica. iväg till erika och duka, göra det sista på soppan och sen var det bara att korka upp.
åtta  tappra gäster drack fyra flaskor punsch på en timme.
och vad vi sjöng!
ujujuj.

sen var det fest, dans, hissittning, sång för anna och jocke och massa mer dans hela natten.

igår var vi inte pigga vill jag lova.
fem personer, bakishäng, chips, dip och cola hos mig.
änglagård ett och två.
nice.

bilder håller på att laddas upp på pixbox.
några hamnar säkerligen här sen också.

nu ska jag fixa lite kaffe, göra ett sånghäfte inför gotlandshelgen - vi drar om tre dagar!
sen är det plugg hela dagen, eftermiddagen och kvällen.
yeah.


jag gillar alla tiders punsch,
punsch till frukost punsch till lunch,
punsch till förrätt, varmrätt och dessert.
jag gillar punsch för vet du va´?
rent kaffe gör ju ingen gla´.
nej, punsch för fulla muggar vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: Ronya

LUNCH PÅ SAIGON?!

2010-05-15 @ 16:02:55
Postat av: lotta

re: Ronya:

Mm, lunch på Saigon :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback