helgläsning.



just nu är det trassel i mina synapser.
jag har läst och läst och läst i tre dagar nu.
nu har jag läst allting klart inför morgondagens seminarium.
men vad ska jag skriva om?
vad ska jag prata om i tio minuter?

det finns alldeles för mycket intressant.

just nu lutar det väl åt någonting om patriarkat och hegemonisk maskulinitet.
kanske kopplat till familjen.
får se vart det vänder.

nu går jag istället ner till pressbyrån och köper något gott.
går och solar.
kollar om tvättstugan är ledig ikväll för det skulle behövas.
sen är det, det där med mat också.
pizza?

jag måste åtminstone skriva ner stödpunkter ikväll.

om jag inte orkar skriva ihop det till en bra text så får jag helt enkelt gå upp klockan sju imorgon och göra det (seminarium klockan tio:femton).
fast jag vet ju hur jag fungerar.
det bästa är nog om jag sitter uppe tills jag är klar ikväll/inatt istället. är tvättstugan ledig har jag ju den till klockan tjugofyra ändå.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback