i-landsproblem?



det må vara ett i-landsproblem att inte ha varmvatten i sin lägenhet över tre dagar men å andra sidan anser jag att vi lever på 2000-talet och jag bor i en lägenhet i vilken det ingår värme, vatten och el - jag ska inte behöva koka upp vatten för att diska.

örebro studentkår ringde och undrade om jag ville ställa upp på en intervju om detta i SR och jag sa ja.
de har inte ringt upp mig än och nu kom varmvattnet precis tillbaka.

hur som helst har situationen varit oacceptabel hela helgen och den bristfälliga informationen från ÖBO är inte heller acceptabel - vare sig varmvattnet har kommit tillbaka eller inte. trots felanmälningar och telefonsamtal från vänner och grannar till ÖBO så har ingen fått något rakt svar. ÖBO har inte hellre försökt meddela sina hyresgäster vad som händer, varken via lappar i trapphuset, mail, brev eller telefonsamtal.
illa ÖBO, illa.

får se om SR ringer ändå. jag kan ju fortfarande tala om hur dåligt det varit och hur dåligt det har skötts från ÖBO's sida.

jag anser att (SL)ÖBO ska ge oss reducerad hyra nästa månad.
det är inte mer än rätt.

bamse gjorde den här fina bilden till mig förut när jag var upprörd.
en bild säger mer än tusen ord.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback