just like magic.



kärlek skapar magi som
glittrar
skimrar
gnistrar.


sagolikt skimmer
studsar överallt och
skapar gåshud och
alldelesförmångahjärtslag och
längtansfulla andetag och
en känsla av
måstevislutanukanviintefortsättaföralltid?

världen utanför försvinner och
kvar är magin som
stjärnstoft virvlande i
ett vakuum av
magiska formler skapade av
beröring.

det handlar om ingenting och
allting på en och samma gång och
det handlar om dig och
det handlar om mig och
det handlar om det vi åstadkommer tillsammans;

fantastiska drycker och
ångande kittlar,
stjärnstoft och
gnistor i ett
virrvarr av känslor.

älskling, du är min trollkarl och
du förtrollar mig.
vill du skapa magi tillsammans med mig?


Kommentarer
Postat av: Bella

Fint.

2010-11-27 @ 13:23:04
Postat av: lotta

re: Bella:

Tack :-)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback