bad day.



är på skitkasst humör idag.
försenad pms?
dagen började ju inte sådär toppenbra med saknad termos, massa utspillt kaffepulver över hela diskbänken, kallt ute, trött och tröttast...

i förmiddags gick det ganska bra att plugga men efter lunch kom det dåliga tillbaka.
ingenting gick in och jag satt mest och bara blev irriterad på mig själv för det och irriterad på människor runt omkring som inte kunde hålla käften.

lika bra att gå hem och göra annat.
ska plocka lite hemma.
ser för jävligt ut.
sen till willys med lisa och handla mat så jag överlever helgen.
csn på måndag.
weehoo.

göra absolut ingenting ikväll och lägga mig tidigt.
om inte mitt vanliga, braiga humör återkommer så jag kan plugga lite.
annars hoppas jag på att vakna upp som glad imorgon.
för då jävlar måste jag köra.
klarar jag det inte då så kan jag lika gärna lägga ner det här pm:et.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback