dilemma.



jag har fått betyg i delkursen för arbetslivets reproduktion och transformation.
poängen har kommit in i ladok.
detta trots att jag ännu inte skickat in kompletteringsuppgifterna för de två seminarier som jag missade.

dilemmet jag har nu är att om det har blivit fel så kanske läraren kan dra tillbaka betyget och poängen från ladok (beroende på vad för typ av fel som har begåtts).
jag hade tänkt göra klart uppgifterna idag.
den andra möjligheten är att läraren inte behöver ha in dem längre för jag ändå inte kan få mer än godkänt i kursen och därför satte han in poängen i ladok.

problemen:
1. jag vet inte om jag ska göra uppgifterna idag eller inte, om jag behöver göra dem överhuvudtaget. jag vill inte börja läsa till nästa kurs idag om jag måste avbryta imorgon och göra klart kompletteringarna.
2. jag får inte tag på läraren i helgen för han är ju ledig, så jag kan inte fråga.
3. mitt samvete pickar på inombords...

vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Erika Wilhelmsson

Gud vad du var duktig då:) Jag har fått betyg 2 gånger när jag råkat ha kvar uppgifter. Jag blev superglad. Tog dagen ledig och gick ut och festade. Hahaha

Postat av: lotta

re: Erika W:

Ja, ibland så måste man ju vara det känner jag... :P

2010-10-02 @ 21:17:07
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback