höstlov!?



kollade schemat för nästa delkurs.
från den tjugoåttonde oktober till den åttonde november har jag ingenting schemalagt.
det blir som ett höstlov.
najs!

däremot så blir det inte pluggfritt för det.
men då hinner jag göra klart chefshandboken och rapporten som ligger från i våras.
och jag hinner även med restuppgifterna från förra delkursens missade seminarier.

förhoppningsvis är jag back on track sen igen!


men man ska väl kanske inte ropa hej...
räknade veckorna för nästa delkurs.
fem.
räknade veckorna för sista delkursen.
fem.

det borde med andra ord stämma men man vet ju aldrig.
men förhoppningsvis har jag alltså höstlov.
coolt!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag använder ingen app, men du måste ändra redigerare när du skriver själva inlägget. Man kan alltså inte lägga in bild därifrån utan manuellt eller vad man ska säga, och den posta den i ett inlägg. Hoppas detta hjälpte haha:)

Postat av: lotta

re: linda:

Njaeee... :P

2010-10-17 @ 08:59:49
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: linda

Det finns en liten blå text där det står 'ändra redigerare' under rutan där du skriver texten till ditt inlägg. Trycker du på den texten så försvinner alternativen att göra texten fet, kursivera den osv. Då kan du skriva i rutan. Iaf funkar det på min HTC desire:)

2010-10-18 @ 21:44:05
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: lotta

re: linda:

Ahaaa, det ska jag kolla upp :)

2010-10-21 @ 08:50:45
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback