ny delkurs, nya tag.



nu har jag precis beställt kurslitteratur för dryga åttahundra riksdaler.
hepp.

igår hade jag den mest inspirerade föreläsningen jag någonsin haft här i örebro.
den mest inspirerade jag haft över huvud taget på universitetsnivå.
e.e. - underbart inspirerande föreläsare!
a-m på liu är också en inspirerande föreläsare men e.e. slår nog henne ändå.
underbara fem veckor väntar!

hårt jobb dock, därav ska jag snart gräva ner näsan i en av böckerna jag har. de andra landar på pressbyrån om någon vecka sådär. lagom till nästa föreläsning, i hope.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad var det för föreläsning?

Postat av: lotta

re: Kusinen:

Den föreläsningen jag hade i förrgår var i socialpsykologi; Självförverkligandets sociala villkor. Handlar om frågor som "Vem är jag och vem vill jag vara?", vad är "självet" och hur skapas det och så vidare. Extremt intressant och föreläsaren är grym!

2010-10-02 @ 13:45:18
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Maria

JA det låter intressant. Kul.=)

2010-10-04 @ 20:21:56
URL: http://fotogenique007.blogspot.com/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback