busy girl.



nu har en del stressmoment bockats av från min lista men jag har fortfarande en del kvar.

vardagliga saker:
- tvätta
- städa
- handla lite som jag glömde i måndags
- styra upp matlådor

pluggeriet:
- seminarieuppgiften jag måste komplettera från förra veckan när jag var sjuk
- seminarieuppgiften till onsdag
- pm:et som ska vara klart imorgon om en vecka
- göra klart exjobbet från i våras så jag kan få csn nästa termin

sen är det massa annat som det inte är panik med men snart kommer vara.

nästa helg är jag i borlänge på invasion dalarna.
helgen efter det är jag hemma.
helgen efter det är jag i skövde på bonnaphesten.
söndag-måndag veckan därpå är jag på sjöslaget, östersjön.


mycket plugg. men mycket kul.
jag överlever nog.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback