underbart, lotta! verkligen!



helt underbart att försova sig till seminariet i morse.
du är ju helt förträfflig, lotta!

åh, vad arg jag är på mig själv!
dumma, dumma, dumma mig!

nu blir det komplettering av den uppgiften också.
plus den andra som ligger och vilar.
plus att jag måste skriva ett pm på 48 timmar (och då räknar jag inte med någon sömn för att få alla timmar).

jag har för mycket nu.
så är det bara.
men jag vill inte plocka bort något heller.


kanske får skippa dalarna i helgen.
fast jag vill inte det.
behöver komma bort.
åka till landet ingenstans...

Kommentarer
Postat av: Lisa

och vi i landet ingenstans behöver dig...

Jag hejar iaf på dig, du klarar det!!

2010-09-22 @ 13:26:53
Postat av: lotta

re: Lisa:

Tack, hjärtat!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback