nora.



igår kväll när jag skulle lägga mig (runt nollett:trettio efter en kort promenad runt campus) låg nora på soffan och sov.
så fort jag kröp ner i sängen vaknade hon och tittade på mig.

kom hit då! sa jag och hon sprang direkt över till sängen, kastade sig upp och lade sig på manges sida med huvudet på hans kudde och så nära mig hon bara kunde. ömsom med huvudet på hans kudde, ömsom med huvudet på mitt bröst. sen snarkade hon gott och jag strax därpå.

nora väckte mig före klockan i morse.
klockan ringde nollsex:femton så hon fick allt somna om fram tills dess.
någon måtta får det vara.

men det var ju mysigt att bli väckt av miljoner pussar och dregel i ansiktet.

hon var inte jättesugen på att gå ut sen vid halv sju.
hon väckte mig nog mest för att hon ville gosa.
kastade sig rakt på mig också.

vad du än tror, nora, så är du ingen liten nätt hund - det ska du veta.
men ack så söt!

efter frukost lade jag mig ner i soffan en stund (nora låg på sängen).
då sprang hon över till soffan och lade sig raklång på mig.

så fruktansvärt gullig.
bortse gärna från lotta piggelin på bilden.
man kan inte vara på topp jämt.



jag och linnea ska kidnappa henne.
hon ska bo hos oss, inte i katrineholm.
så det, så!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback