många järn i elden.



det brinner i knutarna nu och det balanseras en massa bollar samtidigt.
men har man ingenting att göra har man ingenting att leva för.
eller nåt.
  • planering av SFSFUM 12-15 maj här i örebro. hela lördagen kommer ägnas åt ännu mer planering. jag är huvudfunktionär, så vill du ställa upp som funkis - hör av dig! boende fixar sig om du inte har sovplats i örebro!
  • möten, möten, möten (örebrew, ks, sfsfum).
  • örebrews föreningsstämma hägrar och handlingar ska fixas och vp skrivas och massa annat.
  • absolut gotland, helgen efter SFSFUM. landet ingenstans.
  • ...sen är det ju uppsatsen också. som hamnar lite i kläm just nu. men det löser sig i sommar!
igår fick jag i alla fall lägenheten städad - det var på tiden!
älsklingen lagade mat och jag sprang mellan tvättstugan och golvmoppen.
nu är det fint och jag kan släppa det lilla stressmomentet.

Kommentarer
Postat av: ann vicious

huvudsaken är att vi gillar våra väskor. både som orginal och lite re-stylad! <3 :D och ja - strl .. perfa!

Postat av: ann vicious

oh ja just - btw .. ses vi på hg ikväll? kraaam.

2011-05-06 @ 16:43:56
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: ann vicious:

Haha, såg detta först nu. Om vi sågs minns jag inte (skämt åsido) ;) Känns idag vill jag lova. Framförallt i huvudet :P

2011-05-07 @ 20:22:36
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback