det där med alkohol.



Avsändare: Jenny
Mottaget: 17-okt-2007 14:03

Hej jag vill bara skriva och
varna för någonting som
kallas alkohol. Tydligen
främst förekommande i
drycker, såsom vin, öl,
"shots"..?! Om du har
varit smart o haft tur och
inte låtit den alltmer
utvecklande trenden av
oralt intagande av detta
gift påverka dig, så prova
inte heller. Aj... Utgång
idag? :D



dessvärre var ju även jag med och partade med dig, jenny - om du minns? haha.
så jag vet mycket väl vad giftet gjorde mot mig både igår kväll, i morse och under hela dagen och troligtvis fortfarande.
men kul som fan hade vi!
det blir fler gånger!

image944

jag & lisa. in action.
again.

Kommentarer
Postat av: Maddis

att döma av din blick ser det ut som att du hade en väldigt rolig kväll! haha!

Postat av: Julia

Shit! Jag har också hört om det där "alkohol"-grejen. Läskigt! :)

2007-10-19 @ 09:44:12
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Maddis:

HAHA, jag hade grymt kul! =0) bra att det syns... 8-) hehe

re: Julia:

jag veeeet, visst är det läskigt?! =0P

2007-10-19 @ 11:58:48
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback