nu jävlar!



det verkar som att hela den här dagen arbetar emot mig.
till hösten har jag sökt två teorikurser om sjukommafem högskolepoäng vardera, sociologi avancerad nivå.
jag har även sökt uppsats inom samma ämne om femton högskolepoäng.

jag loggade nu in på studera.nu mer av en slump (läs: jag hade inget annat jag orkade göra och tänkte bara kika så allting stod rätt till).
där finns det att läsa att uppsatsen är inställd i höst.



vad fan liksom?!
jag behöver ju bara en handledare och en examinator och en opponent.
om jag är den enda som sökt kursen måste jag ju kunna opponera på en uppsats på samma nivå i ett annat ämne.
eller?!

alla studievägledare är på konferens till måndag.
jag har pratat med antagningen. de kan ju inte svara på min fråga men säger att om den är inställd får jag söka restplatser om femton högskolepoäng så jag får fullt.

vad ska jag söka då?
damn.

Kommentarer
Postat av: maria

ett tips från mig är att läsa arbetslivspedagogik a, finns delkurser om 7,5 p som går i höst. jag har läst två av fyra kurser i den 30 poängaren och jag tycker det har varit lärorikt:)

Postat av: lotta

re: maria:

Ja, det vore en idé. Däremot så har jag ju läst lite arbetslivspedagogik genom programmet men kanske inte exakt de kurserna. Får kolla på det :)

2010-05-20 @ 22:53:43
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback