back.



ja, så var man tillbaka från uppsala.
inte ens borta ett dygn. hehe.
lastning av hästen igår vid halv sju-tiden. tog väl en tio minuter eller så, men ni som vet hur det är att lasta häst som flyger bakåt och backar åt sidan och bara vägrar - ni vet att de tio minutrarna kan kännas som en evighet...
resan gick jättebra i övrigt. verena var snäll, stod alldeles stilla. hon tyckte nog om fönstret på värmlandstrailern. anna hade en star trailer diamant förut med sadelkammare, så virrpirr har aldrig haft fönster fram. kanske därför hon stod så still? jag såg hennes nos i fönstret, så jag visste att hon levde i alla fall.
jag var kissnödig från stockholm. inte kul. sen var det enköping och sen ytterligare några mil till stallet. ujuj. panik. hehe. sen glömde jag bort det. köpte pizza i flogstad, hem till anna och käka, packa ur bilen och sen dricka lite vin. satt upp till nästan klockan tre och snackade skit.
i stallet vid åtta i morse. trötter är jag nu.
åkte med annas mamma hem, mycket trevlig resa. lämnade av släpet i stallet och kom typ nyss innanför dörren.
nu ska jag laga lite mat, se lite på tv - sen måste jag städa lite. dammsuga i hallen, ta bort stallkläder jag inte behöver på ett tag och så vidare.

so long!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback