blixt & dunder.



det åskade och blixtrade förut. massor. och jag som är så rädd för åskan.
och alldeles ensam.
usch och fy och blä.

jobbade idag, skulle slutat arton:nollnoll men se så blev det inte!
fick jobba över två timmar och tjugo minuter. ojoj.
men skulle ju inte göra något efter jobbet, så det gjorde inte så mycket.
mer stash till lotta!
det regnade ute och alla var visst hungriga. tur att jag och patrik inte fick panik där. köttbullarna var slut, kotlettraden var slut, soppan nästan slut... ojoj. men det löste sig ju ändå!
sen fick jag stanna och hjälpa anna som stängde kassan. borden såg ut som... jagvetintevad. brickor överallt. ujuj.

sitter och leker lite i natten, inget för mig. börjar tolv i morgon. som tack för idag skulle patrik jobba min sista timme så jag får gå hem klockan fem istället. då hinner jag hem och vila och käka innan jag ska till bellakalas! hihi.

hittat en rolig
sida på nätet som jag roat mig med.
här ser ni mina resultat, haha.

         

sen slank det även in ett och annat manligt tryne också. hehe.
mest överraskande blev jag över bild nummer två nedan.

    

Kommentarer
Postat av: s

haha den sidan är svinkul. fast jag blev mest fula gubbar. aah måste göra igen

Postat av: tessie

du är ju otäckt lik george clooney!

2006-08-03 @ 16:17:43
URL: http://tessiee.blogg.se
Postat av: annika

hej! hur blev de me fikat sen? anna åker väl hem snart? vi skulle ses igen innan hon åkte, hennes kära mamma ville träffa nora. hm, har du nåt förslag på dag o tid? jag jobbar lite framöver. men går nog o klämma in. /Annika

2006-08-04 @ 17:50:58
URL: http://baluba.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback