breakdown.



inget jobb idag.
enligt cheferna behövdes jag inte, men enligt mina kära arbetskamrater hade jag behövts.
usch. de behandlar oss så fel. vi ska inte behöva stressa ihjäl oss då det faktiskt finns folk att ta in om det kniper.

idag har jag:
-sprungit med mika, femman i ryd, på morgonen.
-suttit framför datorn och lekt lite.
-plockat iordning saker.
-oroat mig.
-fikat med jenny i stan.
-mika joinade.
-frunk joinade.
-jag, mika och frunk klampade på hos linus vid elva-snåret. satt där ett tag.
-mika släppte nyss av mig.

en trevlig dag. rakt igenom.
får se om det blir något jobb i morgon.



so I don’t even make a sound cause it’s going to sting me when I leave this town
and all the people in the street that I’ll never get to meet
If these tracks don’t bend somehow
and I got no time that I got to get to where I don’t need to be
so I

I need this old train to breakdown
oh please just let me please just breakdown

jack johnson - breakdown

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback