ensam i natten.



det är inte många online såhär dags en lördag.
alla är väl ute i nattvimlet och svirar, skulle jag tro. eller befinner sig just nu på någon trevlig förfest.
själv är jag seg. vet inte om jag bara är seg och tråkig, eller om det beror på att jag har jobbat som en tok fyra dagar nu, och började klockan åtta i morse. inte van vid att gå upp före sju på morgonen. men det är skönt när man väl kommer till jobbet. fixa med det man ska innan alla kunder kommer vid tio/elva.
samma pass i morgon, ska därför dra mig mot sängen strax. en snabbdusch först.

har inte så mycket mer att förtälja.
jobb och stall, det vanliga.
dock hoppade tallricks-dispensern på mig idag igen! den jäveln! slet bort en till skinnbit från min häl. det kommer svida då jag duschar. ajaj.

sov så gott alla där ute!
och jag säger som
sandra, kan inte ni som läser lämna lite avtryck? så tråkigt då ingen kommenterar. det kan bara vara ett "hej! här är jag." inget ber behövs. tack!

Kommentarer
Postat av: Tessie

jag är iaf online en kväll som denna :)

Postat av: Oscar

Hej hopp Lotta!

Klart man kan lämna nåt spår här! Var in till Göteborg igår o kikade på lite sköna band o softade med ett par polare! :) Ha det kanon! Kramar

2006-08-06 @ 18:08:40
Postat av: Jon

Hej Lotta.

"En svensk tiger", som det heter :)

Ha det fint!

2006-08-06 @ 19:14:23
Postat av: s

folk är puckon som inte kommenterar. jag vet att NÅN iallafall är inne så som jag annonserar bloggen. haha.

2006-08-07 @ 20:50:08
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback