i'm back!



så, internet hoppade igång idag igen. äntligen! tack, bredbandsbolaget!

fest hos fredrik igår. massa kul folk.
sen var det harrys för hela slanten. schlager, schlager, schlager.
även schlager-oscar var där och röjde - på karaokescenen såklart.

seg dag idag.
shoppingdag med mika!
träffades runt ett och åt frukost på stan. spanade i massa affärer.
tornby vid tre-snåret.
skopunkten, ikano, ikea, maxi.
phu. helt slut nu.

har handlat en hel del (gjort av med sådär två tusen spänn på en dag. kläder, möbler och mat). kuddar och tyger. gardinstänger. en hylla till köket och ett nytt soffbord. lite lampor och annat. har precis försökt sätta ihop allting. jag hatar ikea-möbler. det spelar liksom ingen roll hur enkla de är att montera (egentligen) så går ändå någonting fel hela tiden...

lillasyster är på nollning nere på stångebrofältet (tror jag).
hon bor hos mig, för mamma och pappa är i sommarstugan. så jag får väl se hur dags jag trampar ner till stan för att hämta hem henne. hoppas hon kan stå (och cykla) själv bara. hehe.

nämen titta! det rykande färska
nolltretton-numret är ute nu. och se! där är ju vi! hihi.

nolltretton

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att de funkar igen! he he, ikeamöbler är ju kända för att vara enkla att montera. men men.. de finns visst dom som har problem ändå.... ;-) likadan själv.

2006-08-25 @ 21:35:07
Postat av: s

haha jag vet! i all sin enkelhet blir det ändå så väldigt komplicerat.

Postat av: annika

ha! tänk att jag såg faktiskt den bilden i 013 igår... föresten är det första inlägget postat av mig, glömde skriva namn... kram på dej

2006-08-26 @ 11:01:09
URL: http://baluba.blogg.se
Postat av: annika

läste på cattis blogg att du hjälpt henne med länkarna, du kan inte hjälpa mig oxå? med att länka på bloggen alltså, så att jag kan svara på de där frågorna du svarat på o ville jag skulle svara på... *trög* går bra via mejl. /Annika

2006-08-26 @ 17:38:52
URL: http://baluba.blogg.se
Postat av: Jag igen..

gud va ni festar hemma hos fredrik... ha ha men Party on! =P

2006-08-30 @ 10:50:14

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback