jävla skit!



har precis sprungit i ryd.
efter två kilometer på femman strejkade mina vader. de krömp ihop till små russin och blev bara mer och mer spända, fast jag stretchade noga innan. så irriterande! jag orkade mer, jag ville mer, men benen vägrade. så jag vek av in på andra spåret (2,5 km) så totalt sprang jag väl 3,5 men benen gör fortfarande ont. fast jag har stretchat nu med.
jävla skit.
nu är det inte kul längre.
det har gått så himla bra innan. och nu.
bajs.
men jag får väl skylla på att jag inte sprungit på en vecka...
tack i alla fall för att jag fick höra cascada, you're so sexy, de sista fem hundra metrarna. haha.

och så har jag dragit med mig hela skogen in i lägenheten.
den nystädade.
vilken dag.


i need a drink.


fast
det här fick mig på lite bättre humör. hehe. tack cissi!
precis som fredriks kommentar på msn: hur stavas det här landet vi bor i? har totalt hjärnsläpp.

Kommentarer
Postat av: Tessie

haha! avslöjade på svt! :D

Postat av: s

haha. den var kul!

2006-08-23 @ 18:00:24
URL: http://blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback