sommaravslutning.



fredagen den 18 augusti bar det av till ekängen. marie a hade ordnat sommaravslutning med jobbet. grillat och dricka och mycket mycket skitsnack (som det ska vara).
det var jag, fredrik, johan, jenny, helle, karin, anna, neda och marita från jobbet (förutom värdinnan själv) som joinade kalaset. med var även maries familj (man plus urgulliga små ungar). lilljohan var så kramgo så det finns inte! var nog inte ett enda knä han inte satt i under kvällen.

              

              

hemåt runt halv ett-tiden. jag och marita åkte med karin. hon skulle släppa av marita först på repslagaregatan, men jag vet inte hur hon lyckades (antar att hon sa att det var gratis dricka), men marita fick mig att hoppa ur där också. efterfest hos henke med maritas pojkvän johan och johans brorsa micke. trevligt. trevligt.
harry the hamster. haha.

              

Kommentarer
Postat av: annika

ha! en av killarna på bilderna är en riktig snygging. han har visst svart (blå?) tshirt på sig ser jag. har sett honom på ikearestaurangen. men jag har ju som sagt stadigt sällskap.... ;-) kram


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback