strawberry maid.



jobb idag, stängde linjen.
anlände glatt till jobbet efter två ledig dagar. öppnade mitt skåp och insåg till min fasa att jag glömt alla mina kläder hemma! som tur var jobbar inte helene nu på två veckor och vi har samma storlek, och eftersom jag skulle vara i köket så skulle jag ändå ha kockkläder på mig så jag kunde ta hennes. däremot hade jag inga strumpor! usch, barfota i äckelskorna. men tack och lov hade marita ett par extra! en räddande ängel, det är vad hon är.
däremot hade jag ju ingen huvudbonad att ha, och det verkar som om många hucklen/mössor försvunnit spårlöst på jobbet... kockmössa blev det alltså! tycker inte om det. trivs inte alls i kockmössa... men, men. höjde min status lite. eller nåt... hehe.

har hittat en jättesöt liten
klänning jag vill ha. få inga konstiga idéer nu. jag vill ha den för att den är söt och för att man kan ha den på spex och sådant. inget annat. jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Tessie

haha det blir svårt med den klänningen faktiskt

Postat av: annika

:-) ha ha ha... ser andra syner framför mig... som sagt... men go for it girl! undrar bara var du hittat den...

2006-08-11 @ 14:10:31
URL: http://baluba.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback