sunrise.



uppe tidigt idag. eller klockan nio. börjar jobba elva, men ska gå till jobbet för mika plockar upp mig då jag slutat så ska vi fixa lite grejer inför knippla (systemet och hem till mina föräldrar och hämta lite saker, liggunderlag och annat som kan behövas).

jobb igår. lugnt på ikea, faktiskt.
de hade egentligen inte behövt mig igår, men jag tackar ju inte nej till pengarna.
och jag fick veta att det kommer bli en eller två nya tjänster i restaurangen, så länge facket och huset godkänner det. förhoppningsvis får man gå på dem första oktober, så det är bara att hoppas att det dels blir några tjänster och dels att jag får en utav dem. hoppas, hoppas, hoppas.

sprang en sväng med mika i ryd igår också. skulle springa femman - det var becksvart. men på grund av att det var så mörkt missade vi en "avfart" och hamnade sista biten på andra spåret, så det blev väl totalt 3.5 kilometer eller så.

nej, borsta tänderna och off to work!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback