upside down.



jag är glad idag.
jag vet inte varför.
allt känns bara perfekt.
nästan äckligt bra faktiskt.
det är som om allt runnit av mig.
för första gången på länge kännar jag mig nöjd.
lugn.
och förhoppningsvis är jag ännu gladare efter imorgon. vi får hålla tummarna!

izza har gjort en retusch på en bild av mig. såhär blev resultatet (before and after):

vad tycks?

    



i want to turn the whole thing upside down
i’ll find the things they say just can’t be found
i’ll share this love i find with everyone
we’ll sing and dance to mother nature’s songs
i don’t want this feeling to go away  
- - -
this world keeps spinning
and there’s no time to waste
well it all keeps spinning spinning
round and round and upside down

jack johnson - upside down

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

snyggt!

Postat av: Marcuz

Kommer du ihåg mig.. he he
Skit snygg bild, du är jättevacker! Tänkte jag skulle läsa genom allt och kommentera!
Kram kram

2006-08-30 @ 10:40:26
Postat av: Tessie

bra fix av bilden, men du är ju snygg annars också ;) håller alla tummar. berätta när du har hört nåt sen!

2006-08-30 @ 16:57:08
URL: http://tessiee.blogg.se
Postat av: Arne

Originalbilden är finare. Kanske den finaste bild jag sett på dig?

2006-09-02 @ 19:49:23

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback