verena & hugin.



verena och hugin.
mor och son.
och så underbart söta båda två!

road-trip till värnamo igår med anna. till
ryabacken.
clarence (ägaren till alla hingstarna) pratade på som vanligt, fast de hade gäster.
vi pussade på hingstarna, och såg ett alldeles färskt litet stoföl. tänk att verena varit sådär liten. hihi.
sen hälsade vi på "lille" hugin. stora pojken nu!
på bilden ser ni hugin då (cirka tre månader gammal) och hugin nu - lite drygt ett år efter (blir ett och ett halvt år den elfte september). hans pappa heter harras.

ser ni likheten?

         

jag pussade på min hingstfavorit på ryabacken, nestor. jag vill ha!



här syns italienaren albano II. anna vill betäcka virran med honom, men dessvärre har de samma morfar, så det går inte. men snygg är han!



och såhär tjusig var mamma virran förra veckan! högbrunstig och helt galen, men hon har nog aldrig varit så snygg! jag i sadeln. dålig kvalité på bilderna för självklart hade man inte med kameran just den dagen, anna tog med mobilen istället.

    


idag har jag städat och tvättat. putsat fönsterna till och med! ujuj så duktig man kan vara. riktigt bra blev det. men ett fönster (och självklart det skitigaste) kommer jag inte åt att putsa på utsidan, det öppnas åt fel håll. vet inte hur jag ska bära mig åt... vågar inte luta mig så långt ut. bor ju trots allt på andra våningen...

i morgon klockan nio ska jag ut och springa med fredrik. måste komma igång.
ujuj så hurtig man kan vara. hehe.

Kommentarer
Postat av: tessie

så härliga hästar! en sån skulle man ha hemma

Postat av: s

hästar är läskiga. iallafall stora hästar.
linus ska rida i lumpen sen. och det är STORA hästar.

2006-08-02 @ 10:52:28
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback