dan före dopparedan.



så var det julafton imorgon.
sitter hemma hos föräldrarna.
jobbat hela dagen idag. jättelugnt, tror jag har städat allt jag kunde! men det är ju bra, det behövs det också och det görs inte alltför ofta. men i alla fall. segdag. dock lättförtjänta pengar! det tackar man ju inte nej till direkt. hehe.

och sådan där tur hade jag inte med min mobilräkning.
får specifikationen (som kärringen skulle ha sextiotvå spänn för!!!) på onsdag tidigast och ser, men någon har ringt till utlandet på min mobil. men hon fick ju inte uppge när... suck.
hur som så måste jag nog pröjsa de där pengarna. attans jävla skit!

köpte dock ny mobil igår. en brun och fin k800i.
jag är lite förälskad.
nu ska jag ner och vara social igen! vi kanske ska spela mitt nya sällskapsspel jag köpt.

god jul i förväg alla!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback