paris'06.



paris.paris!
underbart.
vad mer kan man säga?
vi hann med allt på tre dagar.

vädret var underbart (förutom då vi anlände).

vår budget var ruskigt tight, så det blev väldigt lite mat och väldigt billig mat. vilket innebar baguetter till frukost/lunch, och kvällsmaten inhandlades på mc donald's.

nästa gång jag åker till paris ska jag ha mer pengar, så jag kan äta riktigt franskt!


här får ni en genomgång av våra dagar, i olika inlägg då ett inlägg tydligen inte får innehålla mer än 32000 tecken. löjligt. haha.


Kommentarer
Postat av: Tessie

Du verkar ju ha haft det jättebra. Kul att läsa om! Men jag förstår inte hur du lyckas överskrida den gränsen. 32000 tecken. ujuj

Postat av: Hofverberg

:) jag vet hur du kan överskrida den gränsen;)
Men du verkar haft grymt kul! och snö ser ni ut att ha haft också!!! :D wieee'
(ps me mucho avis på euro disneyland!!!)
Kramar med hopp om att det blir ngn liten Ibträff efter nyår!

2006-12-18 @ 11:00:55
Postat av: annika

så kul o komma bort o se lite andra vyer! jag tror jag såg dig på ikea igår, du pratade med killen som jobbar där som ser bra ut (johan heter han va?) restaurangen vid fikavdelningen. jag va där o fikade med nora o morsan. allt bra med dig? jättegod jul! kram

2006-12-19 @ 21:33:10
URL: http://mammanika.blogg.se
Postat av: Fia

Hej lotta! Är du i Paris och röjer? Hurlänge har du varit där? Vad gör du? Jobbar? Hoppas allt är fint iaf och att du får en god jul :D Kram från Fia

2006-12-20 @ 17:57:05
URL: http://www.fiaia.blogg.se
Postat av: Bela

Oh, lite sjukt avis man blir. Du verkar ha haft det tipptopp :). Är också en disneyfantast och tårarna hade förmodligen sprutat när slottet tändes om jag hade varit på plats ;). Haha

2006-12-20 @ 23:44:19
URL: http://bela.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback