sjuk. eller nåt.



jaha. så har man gått och blivit sjuk.
fast inte ordentligt. det är som om det är på väg bara.
snälla! bryt ut i morgon så jag kan jobba i helgen och vara frisk nästa vecka (PARIS!). blir tokig om jag ska ha feber där nere. allting faller ju då.

helgen har varit både den värsta och den bästa på länge.

vi börjar med det värsta:

- stulen/borttappat mobil (natten till fredag). så skicka era mobilnummer till mig på msn eller nåt! allt är ju borta. fan.
- nästan missa tåg till uppsala på fredagen, vaknade inte av telefonen då anna försökte ringa och väcka mig klockan åtta på morgonen (hade ju ingen mobil att sätta larm på). mamma fick komma och väcka mig på vägen till jobbet. vaknade inte av dörrklockan heller, så tack och lov! har hon en extra-nyckel. ajaj.
- bakfyllan på tåget till uppsala. inte kul.
- att dessutom inte ha någon mobil att fördriva tiden med - ännu mindre kul.
- att sedan tappa bort anna och louise på horse show i globen och inte kunna ringa - inte kul alls.
- säga hej då till bella i söndags kväll...
- och nu är man sjuk.

det bästa:

- en helt underbar torsdagsafton med bella på harrys. dansband och skumpa - man tackar!
- en helt underbar kväll i globen i fredags!
- en snäll kvinna som lånade ut sin mobil till mig så jag kunde hitta anna och louise igen. tack!
- en lika underbar dag i stallet i lördags - många kramar av hästen fick jag. saknar.
- en helt underbart rolig utgång i uppsala! yeah! gratis dricka all night long - det tackar man ju inte nej till. hehe.



så, en kort och koncis uppdatering om vad jag har haft för mig.
nu blir det lite "panodil-te" och sängen för min del. får se om jag jobbar i morgon.

på tal om jobbet.
nu vet jag vem som fick en av de fasta tjänsterna (som kom utifrån) - ingen mindre än schlageroskar! oj, vad snopen jag blev! och alla andra som insåg att vi kände varandra redan. haha. roligt, roligt.


(paris - fem dagar kvar!)

Kommentarer
Postat av: sandra

oho, så nu är du tillbaka. och åker snart igen =) du måste ha kamera med sig till paris så vi får se!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback