x-mas tree.



hemma i sverige och linköping igen!
något sliten efter denna vecka i paris - men damn! vad kul det har varit!
jag kommer uppdatera er om allting vi har gjort och varit med om (troligtvis lite senare idag). jag har dock inte fått bilderna från mika ännu, så sista dagen har jag få bilder att delge er - och det var helt klart den bästa dagen! ni kommer senare att förstå varför.

så skönt att komma hem och sova i min säng - och inte i en hård och skabbig hostel-säng som sett sina bästa dagar...
sov ut ordentligt i morse. sen har jag packat upp och så.

tadaaaa!
jag har köpt min första riktiga egna julgran!




ikväll är det glöggafton med jobbet hos carin. trevligt, trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är, julgran och allt!

2006-12-17 @ 00:38:18
Postat av: annika

så himla fin gran. vi har bestämt att inte ha nån, men när jag ser din så vill jag ha en ändå... kram

2006-12-17 @ 10:00:00
Postat av: sandra

vi har en liiiiten julgran men nästa år då ska vi ha en stor. fast en i plast. jag är inget fan av barr.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback