lars winnerbäck och hovet - linköping '06.



underunderunderbara lasse!
och hovet.
vilken konsert!
T A C K !

LW1

igår var jag och ungefär 9,200 andra linköpingsbor på stångebrofältet och såg sommarens bästa konsert.
det var drag och mys på samma gång. och alla kan alla texter. vilken känsla!



saknade dock några låtar. eller alla låtar han inte spelade om jag ska vara exakt.
men de som fattades mig mest var ändå kom änglar och gråa dagar.

jag gick dit tillsammans med helle, lillasyster tina, emma, claes och henric.

                   

    

lite bilder från konserten (ett videoklipp kommer så fort den funktionen fungerar på bloggen igen):

              

         

lasse verkade ganska tagen av publikstödet. han såg nästan rörd ut.


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback