lunch.



idag ska jag göra lunch åt anna.
hon jobbar i stan och har en timmes lunch. frågade om jag ville komma ner till stan och luncha med henne, men jag har inte råd att köpa mat ute men har en jävla massa i frysen. så jag bjöd helt enkelt hem henne till mig på lunch vid klockan tretton!
ska ner till ica snart och handla lite lök och grädde.
det blir någon form av kycklinggryta med ris. hoppas det blir gott.
får se om jag kanske handlar lite glass till dessert. mums!

sen har jag lite tid att döda.
men ska ner till stan någon gång runt fem för att leta födelsedagspresent till lillasyster. vet inte alls vad jag ska köpa.
sen är det stallet vid halv sju som gäller.

hem och duscha.
ner till bella.
dricka öl.
re-mix (harrys/bk).
yeah!
hoppas fredrik och markuz hänger på också, får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: annika

hej hopp. vilket stall undrar jag. rider du nån regelbundet? /Annika

2006-07-13 @ 18:20:11

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback